söndag 3 november 2019

Äntligen klar!

I somras virkade jag en jättestor duk i ett garn som heter "Twister". Duken skiftar i färg från rosa i mitten till svart i ytterkant. Jag tyckte att den blev så läcker och blev sugen på att virka en till fast i en annan färgställning som kan passa lite mer på hösten och vintern. Så, ytterligare ett nystan garn beställdes, den här gången i en färgskala som gick från vitt till midnattsblått och jag började virka. Många projekt har pockat på uppmärksamhet under hösten och det är inte förrän nu som duken äntligen är klar! Jag är så nöjd med den och den kommer att passa så bra på bordet i mitt gästrum och där matcha gardinen perfekt!


Mönstret är samma som jag virkade den första duken i och länk till det hittar ni i inlägget om den rosa duken här.

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar