onsdag 23 oktober 2019

Snabb leverans!

När det dimper ner erbjudanden med bra rabatter på fotoböcker i mailen så brukar jag försöka passa på att göra en bok om något. Nu kom det väldigt lägligt ett sådant erbjudande strax efter att jag hämtat hem Zaga.
Jag hade sparat alla bilder jag fått på henne och kullsyskonen från uppfödaren samt även tagit en del egna när jag varit och hälsat på. Dessa bilder låg välsorterade i en egen mapp och det gick därför smidigt att göra en liten fotobok av dessa. I dag kom den på posten! Så roligt att ha bilderna framkallade i bokform med lite text till!

Boken är på 30 sidor och det räckte precis för att följa Zaga och hennes syskon de första 12 veckorna i livet!





Har fler fotoböcker som jag vill göra, så bara att hålla tummarna för att det kommer fler bra erbjudanden snart...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar