söndag 25 november 2018

Scrapträff med klös

Nyss hemkommen från en härlig scrapträff med vänner som jag lärt känna via "kattvärlden". En helg fylld av kreativitet, skratt, god mat, god dryck, godis och trevligt sällskap. Det blev en hel del julkort scrappade och jag hann med att göra de sista som jag behöver till jul.





Till dessert på lördagskvällen bjöds vi på dessa otroligt söta skapelserna som en i gänget hade gjort. En perfekt dessert till ett gäng kattälskare! Kan meddela att jag tyckte att den som hamnade på min tallrik var lite för söt för att äta upp!


Med mig hem i bilen fick jag även en liten katt. En av det tyngre och hårdare slaget, nämligen en söt katt gjuten i betong som tack för att jag fixat med bloggen för deras kattuppfödning. Stort tack! Nu ska jag bara klura ut var den ska få sin plats :-).


 /Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar