söndag 17 januari 2016

Några kort

Ibland kan jag inte lägga ut mina kort på bloggen direkt när de är gjorda. Detta självklart eftersom risken finns att den som ska få det listar ut det lite för tidigt. I dag bjuder jag på ett par sådana kort. Det är två grattiskort som gjordes gör ett tag sedan men som nu har nått sina mottagare.



Bjuder även på ett annat kort som jag gjorde för ett litet tag sedan som jag inte hunnit lägga ut än. På både detta kortet och på kortet ovan har jag provat embossingfönen som jag tick i julklapp. Nedan är både stämpel och text embossat och ovan bara texten. Fjärilarna är ett utstansat motiv som jag satt över en färgad bakgrund som jag gjort med hjälp av akvarellpennor. Bakgrunden bakom maskrosen nedan är även den gjord med akvarellpennor.


/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar