torsdag 29 november 2012

Vitt, vitt, vitt...

I morse kunde man konstatera att det blivit vinter här där jag bor. Temperaturen hade krupit under nollan och i luften yrde våta flingor som bildade ett vitt täcke på marken. Bjuder på några bilder som jag tog i kväll när jag kom hem och hade skottat rent på uppfarten precis utanför där jag bor...





Jag kan inte direkt påstå att jag är speciellt förtjust i vintern men jag får ändå hålla med om att snön lyser upp lite i mörkret. Dessutom ger det ju en härlig stämning nu när första advent är i antågande! Min snygga höstplantering som syns på sista bilden får jag nog däremot vinka hej då till...

/Anngert

1 kommentar:

  1. Ja det ser ju faktiskt himla mysigt ut tycker jag! Passar perfekt nu när julen börjar närma sig. ;) Här nere föll det lite små flingor igår för första gången i år, men de försvann lika snabbt igen..
    Fina julkort du hade gjort i det förra inlägget! =)

    Kram

    SvaraRadera