lördag 28 januari 2012

Kallt om tassarna...

Den senaste veckan så har det kommit ett tunt lager snö här. Så idag bestämde jag mig för att låta de små på fyra ben känna på det vita lite.
Som vanligt när jag frågar om de vill gå ut så kommer alla springande och sätter sig vid dörren. Jag sätter på dem selarna och öppnar dörren. Blicken man får då de upptäcker att det är vinter och kallt ute är obetalbar... ;)

Puzz och mammas katt Truls var bara ute och vände innan de raskt vände och gick in igen. Kompiz och Prinz däremot tog varsin liten promenad i snön och jag kunde givetvis inte låta bli utan att plocka fram kameran :).



Nu ska jag vara tydlig och påpeka att det inte var någon lång promenad. Tror nog inte att det tog mer än max 10 minuter från att vi gick ut tills att vi var inne igen... :D.

/Anngert

1 kommentar:

  1. Hihi kan tänka mig att promenaden inte blev så lång! ;) Mina har inte varit ute i snön, men anar att det hade blivit likadant! ;) De är väldigt nöjda med att vara inne, på sin höjd gå ut på den inglasade balkongen. =P

    Kram Madde

    SvaraRadera