fredag 22 juli 2011

Sytt ett burskynke

I början av veckan fick jag en beställning på ett burskynke. Burskynket skulle vara ganska enkelt med väggar och tak i brunt samt botten i vintervitt. Den fyrbente vän som ska husera däri är en rödtabby Maine coon och jag tror att kombinationen av brunt och vitt i burskynket kommer att passa superbra! Nu är det färdigt och klart för leverans :).

Har inget jättebra ställe att fota burskynken på. Brukar använda mig av utrymmet under sybordet, det är inte helt optimalt men det får duga. Så här blev i varje fall burskynket. Gardiner och tak är i en varm chokladbrun färg och botten är snövit. För att "knyta ihop" de båda färgerna så valde jag att göra en kant på taket där jag plockade in båda färgerna.


Jag hoppas att beställaren blir lika nöjd som jag med resultatet!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar