lördag 23 juli 2011

En unik kasse

Sugen på en kasse som absolut ingen annan har? Sy en :). Det är inte alls så svårt som det låter att sy en egen kasse. Fördelen med att sy en själv är att man kan välja både utseende, material och storlek själv.

Jag har idag sytt två stycken. Till utsidan använde jag fuskmocca i svart och beiget. Detta kombinerade jag med ett kattyg som jag hade och som gick i samma färgskala. Till fodret spexade jag till det lite och fodrade den ena med ett härligt lila tyg och den andra med ett färgstarkt rosa.



Det kommer en beskrivning på hur jag gjort så fort jag hinner skriva ihop den!
/Anngert

1 kommentar:

  1. Åh, vad söta =) Jag har sytt lite idag men svårt när Sune hela tiden ska leka med måttbandet och bör iväg med det =) Men vad gör det, de är ju helt underbara våra små fyrbenta vänner =) KRAM

    SvaraRadera