söndag 31 juli 2011

Fyndat på Lidl

När jag var inne på Lidl förrförra veckan såg jag på deras reklamblad för denna veckan att de skulle ha kattsaker bland erbjudandena. Framförallt blev jag intresserad av en transportbur i canvas som skulle finnas med. Eftersom jag inte skulle vara hemma så skickade jag dit pappa att shoppa åt mig :).

Idag packade jag upp den och jag kan säga att jag blev mer än nöjd! Mina katter reser ju annars i en stor bur där bak i bilen men det kan ju vara bra att ha något smidigt att bära dem i in och ut från utställningar osv. Jag har länge spanat efter en liten transportbur som går att fälla ihop och ha stående i bilen. Har en stor canvasbur men den är ganska otymplig om man bara har en katt med sig och den är inte helt smidig att fälla ihop och upp.

Buren jag inhandlade på Lidl är perfekt för en katt. Den är i canvas och superenkel att fälla upp eller packa ihop. Två handgrepp och buren är platt som en pannkaka. Dessutom fanns det med en förvaringsväska till den med bärhandtag. Perfekt, tar liten plats i bilen och till ett mycket bra pris dessutom!


På bilden ovan uppfälld. Rejäla metallstag runt om och mjuk skön dyna i botten.


Här är den ihopfälld och nerpackad i sin transportväska.

/Anngert

1 kommentar: