tisdag 4 januari 2011

Ändringar!

Gott Nytt År får jag säga så här lite i efterskott!

Nu har det hänt lite grejor här på bloggen. Jag är inte direkt någon datorexpert eller speciellt bra på hur man får till saker och ting på bloggar, men jag är nyfiken och vågar testa :). När jag surfade runt på olika bloggar härom dagen så upptäckte jag att man kunde lägga in fler sidor på bloggen. Hm, det var något som jag gärna ville ha. Frågade Lotta som visat mig hur det här med bloggar fungerade om hon visste, men det gjorde hon inte. Alltså satte jag mig ner och letade runt tills jag hittade funktionen! Givetvis har jag delat med mig av min nyfunna kunskap till Lotta :). För att komma till de olika sidorna klickar man bara på de olika "knapparna" där det står "Start", "Om Brittiskt korthår", "Puzz" osv som finns under min bloggrubrik.

Ibland skriver jag ju om mina fyrbenta vänner här på bloggen. Därför har de nu fått varsin egen sida här med en kort presentation. Jag kommer framöver även att lägga in deras utställningsresultat och lite fler bilder där. Passade även på lägga in två korta beskrivningar om mina katters olika raser ifall någon är nyfiken.

Så fort jag hinner kommer jag också att lägga upp några kreativa sidor där. Kattbäddar, scrapbooking-inspiration, kanske lite tittskåp mm. Så håll utkik!

Något annat som har hänt i bloggen är att jag har gjort en egen bakgrund. Såg redan när jag startade upp min blogg att man kunde lägga in en alldeles egen bakgrundsbild och blev genast sugen på att göra det. Fast först skulle jag ju komma fram till hur jag ville att den skulle se ut. Nu är den klar :). Det blev ett potpurri av mina hobbies och min älskade kurrande pälsbollar.

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar