onsdag 17 november 2021

Tags, tags, tags...

Efter förra scrapträffen fick jag pippi på att göra tags, tänkte att det kan vara bra att ha om jag syr några bäddar och ger bort, eller kanske på någon julgåva framöver. I alla fall så satte jag mig direkt på söndagen efter träffen och började göra tags.

Började med att plocka ihop små kit med uppstämplad bild, cardstock och motivpapper till själva taggen. Målet var att bara använda redan upptämplade motiv samt spillbitar. En del av dem är gjorda på redan färdigklippta tags med hål för band, andra har jag klippt till cardstock till efter just en sådan tag. De jag klippt till själv och gjort hål för band i har jag förstärkt hålet i med en öljett. Lite blommor, washitejp, halvpärlor, andra dekorationer och gloss har fått sätta pricken över i på dem. Tog hela söndagen och ett antal kvällar att få alla som jag plockade ihop material till klara men i slutet av förra veckan var jag klar med alla! Totalt blev det 26 stycken. Så det ska nog räcka ett tag :-).










/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar