lördag 18 januari 2020

Sparkvänlig...

Har en del stuvbitar av lite lurviga tyger liggande och funderade lite på vad jag skulle kunna göra med dem. Blev lite kattmynta över efter att jag sytt alla råttorna så jag tänkte att jag testar att sy en enkel "sparkvänlig" kattleksak med lurvig "svans". Klippte till tygerna lite på känsla bara, stoppade med vadd och kattmynta och sydde sedan ihop den samtidigt som jag satte dit "svansen". Tyvärr gled svansen lite när jag sydde ihop det, men det är ju bara en prototyp som jag tänkte testa på mina egna lurviga pälsbollar, så det gör ju inte så mycket.


Kan meddela att leksaken fick helt klart godkänt av i varje fall husets yngsta. De andra har fortfarande inte fått titta på den... Zaga hälsade att den gick bra att både krama och tugga på och den var rejält "sparkvänlig"!


Vi får se, kanske blir det fler sparkvänliga leksaker sydda...
/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar