söndag 26 januari 2020

Istället för att köpa nytt

Om man vill ha en förvaringslåda stående i sin bokhylla så vill man antagligen ha en som ser lite snygg ut och som passar in tillsammans med allt annat som står där. Att man har en sådan liggande mitt framför näsan när man behöver det är kanske inte helt säkert.

Istället för att då kila iväg till affären och köpa en ny så kan man enkelt fixa till en gammal låda man har hemma själv. Jag hade en gammal skokartong som passade perfekt i storlek för det jag skulle ha den till. 


I tyglådan hittade jag en stuvbit tyg i de rätta nyanserna och jag hade även lite kontaktplast som ser ut som betong liggande. Dubbelhäftande tejp från Biltema funkar kanon att fästa tyget med och som avslutning dekorerade jag lådan med ett band som jag hade liggande.


Sådär, mycket snyggare att ställa i bokyllan!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar