söndag 27 november 2016

Julavslutning

Idag stod det julavslutning på schemat på scrapträffarna jag brukar gå på. Egentligen har det varit hela helgen, men igår hade jag inte möjlighet att delta.
Men, idag kunde jag inte låta bli utan att sticka dit. Blev i vanlig ordning en trevlig dag med massor av gott fika, ny inspiration och trevligt sällskap. Eftersom det var julavslutning så hade hon som håller i det fixat ihop små goodiebags till alla som var med. På dessa var det sedan närvarolotteri. Skoj!
Självklar var det också en utmaning under dagen. Temat var CAS (clean and simple) och jul. Perfekt för mig som ofta gör kort i just detta temat. Mitt bidrag till tävlingen blev inte riktigt som jag tänkt från början, men det blev bra ändå och efter att omröstningen var klar så visade det sig att jag hade kommit på delad förstaplats. Trevligt!
För att vara en scrapträff så var jag inte jätteproduktiv idag. Dels blev det en lite kortare dag än vanligt eftersom det är söndag idag och dels så testade jag en ny idé som tog lite tid att göra. Den tänker jag dock inte presentera här på bloggen än, utan idag blir det bara en titt på mitt CAS-kort och en glimt av goddiebags och vinsterna.

Clean and simple...

Goodiebag, lottvinst och utmaningsvinst :-)

Nu dröjer det till nästa år innan det är dags för nya träffar...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar