lördag 21 juli 2012

Semesterkreativitet...

De senaste dagarna har jag varit på besök hos goda vänner i södra Sverige. Blev några trevliga dagar med kattgos och scrapbooking på schemat. Hos de som jag bodde hos huserar bland annat dessa små skönheter av rasen Brittiskt korthår:

Eliza

Cazziopeja

Cattiz

Qajza

När det gällde scrapbooking så fick jag en hel del gjort och inspirationen var på topp trots att regnet till och från smattrade på taket. Jag passade på att göra några enklare kort som kan vara "bra att ha". Med andra ord är inte korten helt klara utan när tillfället kommer och jag behöver ha ett kort så kan jag komplettera med lämpligt text både på utsidan och på insidan.

Blommor & fjärilar

Musiktema

Kan det bli mer sommar...?

Höst!

Syhjälp...

Så sant!

Glasstema...

/Anngert

1 kommentar: