fredag 27 juli 2012

Fyndat på loppis!

Tog en sväng på stans loppisar idag i det strålande sommarvädret. Ibland hittar man massor av skoj grejor och andra gånger hittar man ingenting. Resultatet från dagens shoppingtur blev några små miniatyrfynd.

Det första fyndet var den här lilla söta kameran. Kommer säkert till pass i något tittskåp framöver...


Nästa lilla pryl som jag sprang på var en liten vattenkanna i lagom storlek. Kommer att passa perfekt i mitt blivande dockskåp!


I varje anständigt större hushåll behöver man ju också ha en rejäl räfsa. En sådan hittade jag också idag för en femma :).


Precis när jag skulle betala så skymtade jag en liten grej på hyllan bakom kassadisken. Bad att få kika på den och ser då att det är en gammal "tvättmaskin" i miniatyr! Självklart fick den följa med hem också!


Japp, man kan veva på veven...

/Anngert

1 kommentar:

  1. Oj så många fina fynd! Vilka söta saker! =)

    Ha det gott i värmen!

    Kram Madde

    SvaraRadera