söndag 25 september 2011

Levererat burskynkena

I eftermiddags var det då dags för leverans av burskynkena som jag skrev om i förra inlägget. Kan meddela  för de som missat kommentaren på mitt förra inlägg att den som beställt blev helnöjd. Den som beställt dem var Kompiz uppfödare Lotta. Givetvis tog jag tillfället i akt att hälsa på Lotta och gosa med alla kattbebisarna där. Två kullar med totalt åtta små runda brittbebisar som är helt bedårande :)! Hade jag inte haft en bit att köra hem så hade jag nog kunnat sitta på golvet och gosa med dem hur länge som helst...

Som vanligt med kattungar så är det "fullt ös - medvetslös" som gäller och sin storlek till trots så är de redan ena baddare på att klättra och hoppa...



Och när leken är över så somnar de på kattungars vis precis där de för tillfället befinner sig...


Mamma katt till en av kullarna kunde lugnt titta på när de små röjde runt.


Min personliga favorit bland de små bebisarna är den här lilla krabaten: Oprah. Kanske för att hon påminner lite om Puzz när hon var liten.


Innan jag åkte hem fick jag med mig en påse med diverse grejor jag kan använda till scrapbooking. Tusen tack Lotta! Jag har vissa idéer redan vad det ska användas till ;-).

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar