söndag 14 juli 2024

Produktiv scrapträff

Gårdagen tillbringade jag på en mycket trevlig scrapträff! En härlig dag med kreativt skapande, gott fika och glada skratt. För min del blev det en produktiv dag och jag gjorde inte mindre än sex kort och en tag! Tre av korten som jag gjorde var bidrag till träffens tre olika utmaningar. I den första utmaningen som hade kriteriet "CAS (Clean And Simple)" lyckades jag även vinna omröstningen! Utmaning nummer två var att använda ett av ordspråken som fanns tillgängliga på träffen och den tredje utmaningen var att använda minst tre olika gula papper. 
Förutom utmaningarna så hann jag även med att göra två julkort. Brukar ju alltid göra ett när jag är på träff, men när man hittar två fina uppstämplade motiv som passar perfekt till julkort i en gratislåda på loppisbordet, så passade jag på att göra två stycken.
Sist men inte minst så blev det ett kort med en utskriven bild på en söt uggla som jag fick av en av de andra deltagarna och en liten somrig tag.







/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar