tisdag 18 augusti 2015

Höstens första...

I söndags drog höstterminen igång för scrapträffarna som jag brukar gå på. Alltid lika härligt att få träffa massor av likasinnade kreativa människor som ger en inspiration och nya idéer!

Jag tycker nog att jag var ganska produktiv på träffen. Hann med att göra två kort och två bokmärken. Det ena kortet, det i bruna toner på bilderna nedan, gjorde jag till utmaningen som vi brukar ha på träffarna. Man får lite givna förutsättningar att skapa något kring och en deadline för när det ska vara klart. Sedan röstar alla som är med på träffen på sin favorit. Roligt och utmanande för kreativiteten! Och nej, jag vann inte söndagens utmaning. Men jag är lika glad för det :-).
Det andra kortet jag gjorde går nog under kategorin "clean and simple" tror jag. Även om det var aningens pilligt att få dit alla blommorna...



Bokmärkena som jag gjorde blev ett traditionellt bokmärke att lägga mellan sidorna och ett som man kan sätta runt hörnet där man är och läser.



/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar