söndag 26 juli 2015

Mer sommarscrap...

I fredags blev det en härlig heldag med goda vänner och scrapbooking. Riktigt skönt att sitta på en ingladad altan och pyssla. När solen sken öppnar man dörrarna och när molnen skymmer solen stänger man till och försvinner in i pysslandets värld.

För min del blev det ett gäng CAS-kort, dvs clean and simple. Jag hade sett ett så läckert kort där man utgått från en rund distressruta och givetvis ville jag pröva detta. Hade lite olika idéer som jag ville prova så tre olika kort blev det i denna stilen.




En av de som var med hade gjort lite olika torrembossade bakgrunder. Jag fick en av dessa och efter en mycket sparsam dekoration så blev det ett superhärligt kort!


Hann även med att göra en lite korg till. Denna gången valde jag att lägga remsorna så att jag fick ett rutmönster på sidorna.


Tiden bara springer iväg när man har roligt och plötsligt var det redan kväll. Tänk att 10-11 timmar kan gå så fort?!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar