måndag 21 april 2014

Eget pyssel

Efter att i några dagar ha roat mig med att pyssla åt andra tog jag idag en pysseldag åt mig själv. Det blev lite blandad kompott av saker som har stått på "att göra-listan" ett litet tag, men det var inte förrns jag sprang på det supersöta tyget med engelska flaggan och en liten lejonunge på som jag kom fram till hur jag ville att det skulle se ut. Men nu har jag nya fräscha underlägg och bäddar till bilburarna och av tyget jag köpte blev det också en prydnadskudde till mig själv :-).

De lite rasinspirerade tygerna har jag matchat med svart jeanstyg och lite vit krossad sammet på översidan. Undersidan på bäddarna till bilen är i sådan där vaxduk som känns som tyg. Anledningen till detta är att om det skulle hända en olycka så är det enkelt att tvätta bara dessa och inte få hela den tjocka dynan som jag har i burarna förstörd.


Hur det kommer att se ut på plats i bilen lovar jag att återkomma med när jag monterat in det :-).

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar