måndag 27 januari 2014

Årets första...

...scrapbookingträff hölls i lördags och det blev en dag fylld av härligt pyssel. Välbehövligt så här i slutet av Januari när det är mörkt och kylan biter ute.
Själv hade jag egentligen inget speciellt som jag tänkt att göra på träffen så det blev ett kort som jag deltog i utmaningen med och ett par andra kort. Utmaningen bestod i att man i ett valfritt alster skulle ha med färgerna lila och turkos. Jag gjorde ett  enkelt kort där färgskalan gick i gråtoner i allt från vitt till svart och därtill inslag av just lila och turkos. När detta var klart så blev det ett par andra enkla användbara kort.



/Anngert

1 kommentar:

  1. Vi har verkligen en årstid som gjord för pyssel. Man kan sitta inne och kura i värmen och behöver inte ha dåligt samvete för det. Jag måste också säga att jag tycker dina kort är så fina.
    Hälsningar Eva Persson

    SvaraRadera