måndag 10 december 2012

Nytt burskynke

I helgen som var var det dags för leverans av ytterligare ett burskynke. Den här gången var det ett dubbelburskynke i lila och vitt med tillhörande rektangulär kattbädd som var beställt.

Tyget jag sytt i är även denna gången härligt glansig duchess och även denna gången har jag gjort det vändbart så att man kan välja om man vill ha mest lila synligt eller mest vitt. Eller varför inte blanda så att det blir hälften av varje?

Bädden har duchess på utsidan och vitt härligt teddy på insidan. Den lilla extra kudden i har lila på ena sidan och teddy på den andra. Valet är fritt :).



Tyvärr har jag inget bra ställe att montera upp det på här hemma utan använder mig av köksbordet. Blir sådär, men man ser ju i varje fall hur det ser ut på ett ungefär :)

Nu hoppas jag bara att beställaren blir nöjd!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar