söndag 23 december 2012

Höstens miniatyrpaket...

Givetvis har det kommit massor av paket från Miniatyrklubben under hösten. Tyvärr har jag inte riktigt hunnit lägga ut så mycket av vad som kommit här på bloggen. Det har kommit massor av superfina saker och jag är verkligen SÅ sugen på att få pyssla med miniatyrer. Har flera idéer som ligger och bubblar och bara väntar på att få omvandlas till något verkligt.

Några av mina favoriter i paketen i höst har varit alla de söta små burkarna och askarna som varit med eller som jag kunnat beställa extra. Visst är de två plåtburkarna helt oemotståndliga?! För att inte tala om de pyttesmå glasburkarna med korkar och lock...



I ett av paketen var denna underbart fina blombukett med. Den kommer att passa perfekt i mitt blivande dockskåp!


I det sista paketet som kom nu inför julen var innehållet givetvis lite julinspirerat. En jättesöt liten bordsgran, en handfull vackra julgranskulor och en helt bedårande liten plåtburk till jul pepparkakorna... ;-).


Hoppas verkligen att jag kommer hinna pyssla lite nu i mellandagarna...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar