tisdag 25 januari 2011

En hemlig låda?

Den här "lådan" är också något som jag bara tar fram runt jul. Från början har det varit en godislåda som vi fick till min avdelning på jobbet innan jul för ett antal år sedan. Jag såg direkt möjligheten med lådan och när godiset var slut så tog jag hand om lådan innan någon hann slänga den.

Vad kan den tänkas innehålla...?

Jag får erkänna att trots att jag har haft ett antal år på mig så är jag fortfarande inte helt klar med innehållet. För innehållet är givetvis en miniatyrmiljö :). Tomtens verkstad. Eller åtminstonde hans kök. För här är bakningen i full gång, julklappar ska slås in och gröten kokas. Och mitt i allt ligger huskatten på fårskinnspläden framför spisen och njuter av värmen.


Vad som saknas? Tomtenissarna förståss... Och kanske lite mer julklappar till alla barnen...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar