fredag 6 maj 2016

Ny dörrprydnad

Insåg för ett par veckor sedan att jag fortfarande hade julkransen kvar på ytterdörren och kom fram till att det nog var hög tid att byta ut den mot något annat. Frågan var vad... Ville ha något somrigt och började söka lite på nätet och hittade ett jättefint hjärta gjort i trä på Clas Ohlson. Hjärtat var gjort av många små träpinnar som satt ihop men saknade förövrigt dekorationer. Även om hjärtat var fint i sig så ville jag ha någon mer dekoration på det. På Panduro hittade jag två vackra fjärilar i zink och i en liten blomsterbutik som jag passerar på väg till gymmet hittade jag söta små blommor i trä och en liten skylt som det står "Välkommen" på. Lite kreativitet och lim senare så var min nya dörrprydnad klar!


Den är upphängd med en bit jutesnöre som jag trätt in mellan grenarna. Tycker nog att den funkar bra på ytterdörren ända fram tills det är dags att göra en ny julkrans :-).

/Anngert

1 kommentar: