söndag 29 maj 2016

Dags igen!

I går var det dags igen för en härlig scrapträff. Blev en hyfsat produktiv dag och allt som gjordes kan jag tyvärr inte visa här på bloggen riktigt än. Men lite av det jag gjorde bjuder jag på :-)

Gårdagens utmaning var verkligen en utmaning. En riktigt rolig sådan! Alla fick ut varsitt litet kit från de som ordnar träffen. Alla kit innehöll likadana saker: En liten påse, en cardstock, ett randigt papper, en bild, tre vita rosor, en liten nyckel och en bit band. Man skulle använda något från allt och man fick bara lägga till färg, lim och text. Det var verkligen superroligt att se hur olika skapelserna blev utifrån samma material!!
Mitt bidrag till tävlingen blev en väldigt enkel dekoration av själva påsen.


Butik fanns på plats så en del pengar spenderades givetvis där. När shoppingen var klar var jag förstås bara tvungen att testa den nya stämpeln som jag inhandlade. En med katter på förstås...


Ett par andra kort jag gjorde var ett väldigt enkelt julkort och ett ännu enklare "bra att ha på lager-kort".



/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar