söndag 14 augusti 2022

Stora stinkande saker...

38 stycken rejäla sparkvänliga illastinkande kattmyntakuddar har sett dagens ljus de senaste dagarna. En del av dem är sydda i resttyger och en del av dem är sydda i ett tyg som legat i min tyglåda ett tag utan att jag vetat vad jag ska göra av det. Men, ett gulligt tyg med ett mönster av lekande katter på passar ju perfekt att göra kattleksaker av!


När jag sydde "plastpåsarna" för ett tag sedan blev det några mindre bitar tyg över med hela katter på. Dessa kunde jag para ihop så att det blev två riktigt stora kattmyntakuddar av dem med samma kattmönster på bägge sidorna.

Några av dessa kattmyntakuddarna kommer att gå till Tranås katthem och resten till ett annat katthem för dem att sälja till förmån för sin verksamhet.

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar