söndag 14 juni 2020

Lite scrapbooking idag

Idag stod det scrapbooking på schemat tillsammans med en god vän. Ett riktigt bra sätt att tillbringa en varm söndag och ladda batterierna inför en ny arbetsvecka.

Jag passade på att fixa iordning en tavla som jag tänkte ha med och ställa på Zagas bur på utställningar. Även om det inte är några utställningar just nu, så kan det ju vara trevligt att ha den klar den dagen utställningarna drar igång igen.


Sedan blev det ett par kort gjorda också. Först ett "bra att ha-kort" med små söta katter i en korg. Eller hm... Är de så söta egentligen...? De är nog som katter är mest tror jag...! Och allt beror ju på vad man lägger för tolkningar i bilden.


Avslutade sedan dagen med att göra det där obligatoriska julkortet som jag alltid försöker få till när jag scrappar. För gör jag minst ett vid varje tillfälle som jag scrappar under året så kommer högen med färdiga julkort sakta men säkert växa under året och alla vara klara i tid för utskick i december!
Blev ett enkelt kort med jättefina stämplar som jag lånade av min kompis och utstansad text.


 /Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar