fredag 21 februari 2020

Minnen...

Förra året gjorde jag en mapp på datorn med sådana där bilder som inte direkt var/är perfekta rent fotomässigt, men som fångat stunden och bevarat ett minne. Tanken var att dessa bilder tillsammans med lite text skulle framkallas i form av fotoböcker. Jag gjorde också mycket riktigt ett par fotoböcker förra året med många av bilderna men jag hade ett gäng kvar. För några veckor sedan fick jag tid att sätta mig att göra ytterligare en bok och med ett bra erbjudande så var det bara att beställa och invänta leverans.

Det blev en fotobok med minnen i dubbel bemärkelse då många bilder på Puzz hamnade i boken. Men det är ju just de minnena man vill bevara och det är så mycket roligare att ha dem framkallade i en fin fotobok där man även kan lägga till lite roliga texter än gömda i en dator!




/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar