fredag 5 januari 2018

Förevigade ögonblick...

Lite pyssel har jag minsann hunnit med i mellandagarna. Bland annat så har jag förvandlat en del bilder till en trevlig fotobok. Ni vet alla de där bilderna som kanske inte är de allra bästa bilderna men som fångar ett ögonblick, som illustrerar precis hur våra fyrbenta vänner är och det är just det som gör att de förgyller vår tillvaro på det sättet som de gör.

Idag kom den på posten och resultatet är helt ok tycker jag med tanke på kvalitén på bilderna. I princip alla är tagna med mobiltelefonens kamera och jag har verkligen bara haft en chans att knäppa bilden.
I denna fotoboken har jag även roat mig med att skriva små texter till alla bilderna...




I min mobil finns det nog material till en till fotobok i samma stil. Får se när det finns tid till att pyssla ihop den...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar