måndag 23 september 2013

Härlig pysslig söndag

Några trevliga scraptokiga vänner, gott fika och massor av idéer och inspiration och en trist regnig söndagseftermiddag är räddad! Helt fantastiskt vad fort klockan går när man har roligt...

För min del blev det ett ytterligare ett gäng julkort gjorda. Fyra stycken för att vara exakt. Snart är jag klar med alla och det känns härligt att slippa stressa precis innan sista dagen att posta dem. Passade på att låna ett par olika fina stämplar av mina vänner när de var här. Den ena var ett pepparkaksrecept och den andra hade en text där det stod: "Snowflakes are the winters butterflies". Blev ju förstås lite distressrutor gjorda och jag prövade även en mask och lite dekorationer som jag köpt nyligen.





Korten som jag blev mest nöjd med är helt klart det med pepparkaksreceptet på samt det med fjärilen i de bruna tonerna.

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar