onsdag 25 juli 2012

Lek och godis

Då har det trillat ner ett nytt paket från Miniatyrklubben i brevlådan. Den här gången kan man väl säga att temat var lek och godis vad gäller innehållet. Mest imponerad blev jag av den här lilla supersöta vagnen:


Den är gjord i någon metall och hjulen rullar på ordentligt! Tycker att den är så söt :).

I paketet hittade man även en liten leksaksbil i trä, ett hopprep, en chokladkaka och en förpackning med små söta klubbor.





Det enda som inte hade med lek och godis att göra va en liten väckarklocka. Passar ju perfekt till ett av mina pågående projekt som jag samlar små klockor till för fulla muggar!


Fast nu på sommaren så ligger jag lite lågt med miniatyrprojekten, så mina små projekt kommer antagligen inte bli klara förrän höstens vindar viner runt knutarna. Av någon anledning så är man inte lika inspirerad att sitta inne och pilla med smågrejor när solen strålar från en blå himmel...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar