söndag 17 oktober 2021

Julkortsverkstan är i full gång!

I går stod det scrapträff på schemat igen och det blev en väldigt trevlig och inspirerande dag med ett härligt gäng scraptokiga! Självklart också gott fika som vi alla bidrog till i en knytisvariant.

För min del blev det hela sju julkort gjorda. Jag har helt trillat dit på att göra kort i formatet 7,5 x 15 cm. Ett lite mindre format som passar mig, som gör ganska enkla kort, som handen i handsken. Tre av korten är gjorda med utgångspunkt från de utmaningar som var på träffen och de övriga helt utifrån egen fantasi.





I två av utmaningarna vann jag det lottade priset och sedan blev det förstås lite shopping på loppisbordet som vi hade. Så idag har jag ägnat mig åt att organisera om lite bland scrapgrejerna för att få plats med allt...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar