söndag 26 september 2021

Fler julkort...

Igår var det dags för en ny härlig scrapträff. Det blev en kreativ dag med massor av inspiration och självklart gott fika!

För min del blev det dels ett "bra att ha-kort" som jag deltog i utmaningen med. Blev ingen vinst den här gången men jag är väldigt nöjd med kortet jag gjorde. Sedan var det två små papperspåsar som fick lite dekoration och nu är redo att användas till något nytt. 



Som avslutning så gjorde jag även tre nya julkort. Julkorten blev i ett för mig nytt format, men jag fastnade verkligen för det. Ett format som verkligen passar min scrapstil! Korten blir lite avlånga och är 15 cm höga och 7,5 cm breda. Mina julkort idag fick samma tema då jag utgick från samma set av stämplar till alla, men det blev ett i röda toner, ett i rosa och ett i blått & brunt.

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar