lördag 22 februari 2020

Julkort...

Ja, jag vet, jag är kanske inte helt normal, men om man blir sugen på att scrappa julkort när man är på scrapträff så är det ju bara att hugga in på det, eller hur? Dagen har alltså spenderats på en rolig, kreativ och inspirerande scrapträff! Min inspiration till att göra julkort fick jag när jag satt och bläddrade igenom mina papper för att hitta på något att göra till träffens utmaning. Så, när kortet till utmaningen var gjord så blev det tre julkort gjorda.

Två av julkorten blev lite annorlunda. De går i bruna och kopparfärgade toner och pryds av bilder med vintermotiv.



Det tredje julkortet blev ett väldigt enkelt kort med en söt liten grå katt i tomteluva i ena hörnet.


Mitt bidrag till utmaningen blev även det ett "Clean And Simple"-kort. Kriterierna på utmaningen var att man fick göra valfritt alster där man skulle använda svart, vitt och en valfri färg.


 /Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar