måndag 8 oktober 2018

Fotomodeller

I går var det underbart härligt höstväder ute och jag passade på att försöka få till lite höstbilder på mina fyrbenta vänner. Ni vet sådana där arrangerade fina bilder. När jag väl hade satt iordning min bakgrund så visade det sig att det var batteritorsk i min kamera, men när jag ändå hade gjort iordning så fick det bli lite mobilbilder. Entusiasmen hos mina fotomodeller var väl aningen blandad kan man väl uttrycka det som, men med lite mutor så fick jag till slut till någon hyfsad bild på dem var. Kompiz talar dock tydligt om på samtliga bilder att det är roligare ute i rastgården än inne på altanen framför mattes kamera. Öronen har full koll på vad som händer ute... Men, här kommer en bild på dem var och jag önskar alla mina som läser en riktigt härlig fortsättning på hösten!

Prinz (SP S*FIretails Rockin Rio)

Puzz (SP S*Mysebos Leeloo - The Fifth Element)

Lakritz (GIP CH S*IsaRos Lynx Samurai)

Kompiz (SP CH IDP*Tawalli's Frank Sinatra)

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar