fredag 17 juli 2015

Ute i god tid...

Jag har bestämt mig. I år ska jag inte sitta med julkorten i sista minuten. Så i år tillverkas det julkort lite titt som tätt när jag är scrapsugen :-). Ganska många är klara, men än behövs det göras några fler. I veckan har jag hunnit med att göra bland annat de här två:



Till det understa passade jag på att testa kantstansen som jag shoppade när jag var i Uppsala. Blev riktigt bra tycker jag :-).

På Panduro i Uppsala hittade jag även ett jättefint band som jag kom på skulle passa perfekt till några tags som jag tänkte göra. Medans Prinz hade ockuperat min scrapväska igår kväll så hann jag med att göra även dessa.

De kommer nästa år att pryda de kattbäddar som jag tänkt att skänka till Årets katt-priser i The Maine Club. På baksidan kommer det att stå vem som gjort bäddarna samt min bloggadress. Så här kan man verkligen snacka om att vara ute i god tid... ;-)

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar