måndag 10 december 2012

Julpyssel

I går var det dags för lite julpyssel i kattklubben. Scrapbooking stod på schemat för den som kände för det. Kanske inte en så jätte "kattig" aktivitet, men det är alltid härligt att träffas, snacka katt och ha kul tillsammans. Den här gången träffades vi i samma lokal som det pågick en annan scrapbookingträff och det måste jag säga var extra kul. Roligt att träffa nya människor, mer inspiration, butik på plats så man kunde shoppa om det var något man saknade eller ville ha och möjlighet att delta i en utmaning. Utmaningen gick till så att alla fick en likadan detalj (i detta fallet en utstansad gatlykta) som man sedan på en given tid (2 timmar) skulle skapa något runt. Man fick bidra med ett alster var i tävlingen. När man var klar la man sitt alster på ett bord där alla sedan numrerades. Sedan röstade man på vilket bidrag man tyckte var bäst samt att det lottades ut priser bland de deltagande bidragen. Just denna maningen resulterade i det enda kortet jag lyckades få ihop på hela dagen. Nej, det var inte så att jag satt där och latade mig resten av tiden. Hann med att låna en massa stämplar och "stämpla upp" för framtida bruk, fika och prata givetvis :). En supertrevlig dag och så här blev mitt kort:


Tomtefar på kortet tycker jag är så söt och det är en stämpel som jag köpte på plats i butiken. Den kom raskt till användning!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar