måndag 12 mars 2012

Fler miniatyrer!

Jag har fått fler paket från miniatyrklubben och senast idag dök det upp ett paket i brevlådan. Det är alltid lika kul att slita upp kuvertet och se vad som döljer sig där i. Jo, jag vet ju i princip vad det ska innehålla, det får man besked om i paketet innan. Men det är alltid spännande att se hur sakerna ser ut i verklighet. Dessutom är det alltid med en hemlig bonussak...

I förra månadens paket var det bland annat med en söt liten genomskinlig tallrik, ett set med olja- och vinägerflaskor samt en låda med fisk.


Gillar verkligen fisklådan med de helt bedårande små fiskarna i!


Dagens paket innehöll bland annat ett par kvastar, en jättesöt liten träbricka, en korg med ägg och ett flak med garnnystan. Det sista är ju ganska enkelt att göra själv om man vill men det är ju alltid bra att ha en förlaga i korrekt storlek!


Bland erbjudandena som var med dagens paket hittade jag något som jag letat efter ett bra tag; en transformator som man kan koppla 12 stycken lampor till! Måste verkligen beställa den för då kan jag koppla in flera av mina tittskåp som jag har belysning i och kan äntligen få ljus i mina små skåp :).

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar