måndag 26 mars 2012

Den kom i tid!

Den senaste tiden har jag slitit ordentligt med att få en fotobok färdig i tid. Eftersom jag är helt övertygad om att den som ska få den inte är inne här och läser så vågar jag presentera den här...

Denna gången är det en fotobok på mammas katt Truls. Var verkligen massor av bilder att välja mellan! Efter första rensningen hade jag ungefär 700 bilder kvar. När jag var klar hade 158 av dem hamnat i fotoboken. Det blev en rejäl bok på 56 sidor! Idag anlände den med posten och jag blev jättenöjd med resultatet :). Att göra en sådan här grej av alla bilderna man tar är verkligen en helt annan grej än att bara framkalla dem. I helgen som kommer så kommer mamma att få den i födelsedagspresent. Beställde givetvis två exemplar av den - vill ju ha en själv också!

Att ta kort på en fotobok är ju ingen höjdare, men här kommer ett par smakprov:




Hm... Om någon av mina läsare pratar med min mamma innan helgen: Snälla, skvallra inte!

/Anngert


3 kommentarer:

  1. Helt underbar, vilken fin idé=) hur bra är bilderna i boken, du får gärna ta med ditt ex och visa på måndag=)

    Kram Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilderna är kanon :). Kan ta med både den och de andra jag gjort på måndag om du vill kika!

      /Anngert

      Radera
  2. Superfint album detta med. Du får ge din mamma grattiskram från mig.

    SvaraRadera