lördag 28 januari 2012

Gillar att fynda!

När man gillar att scrappa som jag gör så är det alltid kul när man lyckas köpa lite nya tillbehör till bra pris. I veckan satt jag och pratade med en vän i telefon. Hon höll på att bläddra igenom dagens post och jag satt vid datorn. Helt plötsligt berättar hon att det fanns ett set med massa stansar med i reklamutskicket från Lidl. Jag kilar raskt in på deras hemsida och hittar erbjudandet. Tio stycken i olika storlekar och former till det trevliga priset 129 kr! Nu har jag tyvärr inte denna butiken där jag bor, men det har mina föräldrar, så ett litet telefonsamtal senare så var inköpet fixat :).


Setet, som är snyggt och praktiskt förpackat i en låda med genomskinligt lock, innehåller bland annat en kantstans, fem små stansar med olika motiv och fyra lite större stansar. Gillar särskilt stansen med snöflingan på :). Blev riktigt sugen på att scrappa lite igen när jag packade upp dem!

/Anngert 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar