lördag 18 juni 2011

Botaniserat bland gamla bilder!

Har ägnat en stund åt att sortera och gå igenom bilder på min dator. Brukar ta en vända med jämna mellanrum och spara ner alla bilder på en extern hårddisk samt bränna ner dem på skivor. När jag satt och kollade igenom gamla bilder som jag tagit på mina katter hittade jag dessa bilder.

Det är Puzz och Prinz som ligger och tar igen sig utan för ett av uthusen vid stugan en varm sommardag för ett par år sedan.


Ja, det ser ju lugnt och fridfullt ut. Men skenet bedrar! Går man närmare och kikar så inser man att det pågår spännande saker... Mitt i den lurviga brunprickiga pälsen har en av världens mindre varelser hittat en helt ny värld att utforska. En liten groda har visst hittat något mjukt att skutta i :)!



Nästa fundering som slår en är ju hur länge vissa lurviga latmaskar har legat på samma ställe och spanat igentligen...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar