lördag 30 oktober 2021

Fyra tags & ett julkort...

Efter en hel dag med kreativt pyssel så är batterierna återigen laddade för att köra fullt ös i vardagen! Dagens resultat blev kanske inte exakt vad jag planerat för från början, med vad gör det?! Utmaningen på dagens scrapträff gick under definitionen "Bus eller godis". Jag hittade perfekta papper till att göra tags av i min låda med mönsterpapper så efter lite funderande så fick dagens första alster för min del bli en lite Halloween-inspirerad tag. Jag vann inte omröstningen med mitt bidrag, men jag hade tur och vann det lottade priset!


Sen blev det tre tags till med papper i samma serie men med lite annat tema. Två blev lika men ändå olika och det tredje fick lite jultema.



Dagens sista kreation blev ett julkort som går i svart, guld och lite vitt. Kortet blev i det lite smalare formatet 7,5 x 15 cm, ett format som jag verkligen har trillat dit på!


En härlig dag där tiden i vanlig ordning gick alldeles för fort...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar