söndag 29 juni 2014

Hos fotografen

I torsdags gjorde jag och Lakritz ett besök hos fotografen. En kollega till mig är duktig fotograf och har även tillgång till en liten fotostudio i den lokala fotoklubbens lokaler. Så medans regnet öste ner ute så kröp jag omkring med kattleksaksvippor på golvet i en fotostudio och försökte få ett litet Lakritztroll att titta dit vi ville. Kan meddela att det gick riktigt bra och han uppförde sig alldeles utmärkt :-).

Resultatet blev en hel massa underbara bilder, typ drygt 100 st på min lilla kille och nu har jag det lyxiga problemet framför mig att välja ut de som jag jag vill ha uppförstorade. Hm, skulle tro att det kommer att ta en liten stund...

Bjuder på några smakbitar av resultatet här på bloggen. Samtliga bilder nedan är tagna av Mats Stenholm.







Lakritz låter häls att när man varit fotomodell så blir man trött. Han bestämde sig då för att ta en liten tupplur på pallen med det gosiga fårskinnet...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar