söndag 23 april 2023

Utställningshelg!

Helgen har ägnats åt kattutställning då kattklubben som jag är medlem i hade sin årliga internationella utställning. Förutom att ställa ut mina egna katter så har då självklart även en del ideellt arbete ingått men framförallt träffat en massa härliga "kattkompisar"!

I går hade jag med mig både Zaga och Elza till utställningen och idag ställde jag bara ut Elza. Resultatet blev att Zaga tog ett nytt certifikat i klass 6 och Elza tog sina första certifikat som vuxen hona i klass 9. Zaga var uppe för nomineringen på lördagen och Elza på söndagen, men motståndet var tufft denna helgen och tyvärr gick ingen av dem vidare. Deras bedömningar var dock superfina och bägge uppförde sig perfekt så då är vi nöjda med helgen ändå!



Passar på att säga grattis till alla mina vänner som också ställt ut i helgen med fina bedömningar som resultat!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar