lördag 15 april 2023

Två olika former

Blev lite snabb sömnad idag. Om en vecka är det dags för "min" kattklubbs internationella utställning och jag tänkte jag skulle skänka lite till till prisrummet. Har ju redan skänkt ett par kattbäddar och kattmyntafyllda råttor till domarens favorit. Men idag svängde jag ihop ett par bäddar till av tyger som jag hade liggande.

Det blev två olika modeller på bäddarna. En blev låg med mjuk kant som man drar ihop till önskad form. Till den använde jag ett gråmönstrat tyg till utsidan och grå microfleece till insidan. Den andra fick bli i modellen med högre kant i skumgummi med ett svartmönstrat tyg på utsidan och grå microfleece på insidan. Kudden i är vändbar och har en helt svart knapp på den gråa sidan och en stjärnmönstrad knapp på den svarta sidan.


Nu ska det bara dit ett par etiketter också så är de redo för prisrummet nästa helg.

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar