fredag 27 maj 2022

Välmotionerad symaskin...

Ja, idag har symaskinen fått jobba på ordentligt! Hade ju ett gäng kattbäddar kvar att sy till en vän och eftersom jag tänkte ge dem till henne när vi ses nästa gång så behövde jag bli klar idag. Men, då jag hade klippt till det sista redan igår kväll så var det bara att sy för glatta livet idag och till slut så var alla tio kattbäddarna klara!

Alla bäddarna går i lite Amerikanskt tema med härliga stjärnmönstrade tyger eller riktigt USA-inspirerat mönster på utsidan. På insidan mjuk fluffig microfleece. Kuddarna i bäddarna är givetvis vändbara med ett tyg på varje sida. I mitten av kuddarna självklart en fin knapp. Knapparna blev av lite blandat utseende. Min första tanke var att köpa samma till alla, men då jag inte hittade några som jag gillade som det fanns tillräckligt många av i butiken så bestämde jag mig för att gå på lite olika knappar till dem. Några hade jag hemma och några köpte jag till. 




/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar