fredag 23 oktober 2020

Nu hänger hon på väggen!

För ett tag sedan så tog jag med mig Zaga till en kollega, Mats Stenholm, som är duktig fotograf och har tillgång till en fotostudio. Det knäpptes många fina bilder under stunden vi var där och det var grymt svårt att bestämma vilka av bilderna som jag ville ha förstorade. Men tills slut så fattade jag ett beslut och nu har jag äntligen fått hem de fina tavlorna och hängt upp dem på min lilla "fotovägg" tillsammans med bilderna på de andra katterna. Och det är förstås Mats som fotat även dem.

Svårt att fota av tavlorna. Hur man än gör så blir det reflexer i glaset... Men dessa bilder föll valet på att förstora upp:



Då jag inte har så mycket väggar där jag bor så fick fotoväggen växa lite på höjden. Kanske ser ut som att det är jättehögt, men det ser helt okej ut i verkligheten :-)


Så roligt att ha riktigt fina förstoringar på de små lurviga kompisarna!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar