lördag 26 oktober 2019

En kreativ dag!

Idag stod det Scrapträff på schemat igen. Och det blev precis som vanligen en mycket kreativ dag med mycket inspiration, trevligt sällskap och fantastiskt gott fika!

Dagens utmaning var att göra ett max 4 tum stort kort som det fanns vimplar på. I övrigt fritt. Fyra tum är ungefär 10 cm. Jag snöade in lite på detta och inledde dagen med att göra fyra små kort i denna storlek. Självklart julkort och självklart var ett av dem med vimplar på för att kunna delta i utmaningen.





Sen högg jag tag i det där med återanvändning och förvandlade en liten ask som jag fått med praliner i till en ask som man kan använda igen till att ge bort något i. Sedan fick två tomma chipsrör bli kattgodis-gömmor.



Sedan avslutade jag med att göra fyra små kuvertkort i lite olika färgställningar. Lika men ändå olika.









Tycker att jag har varit riktigt produktiv idag :-).

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar